Ce înseamnă Qubi Service?

Qubi Service este un portal de service mobil, cu aplicabilitate universală către companii care asigură servicii de mentenanță, întreținere și de asistență tehnică cu personal de teren.

Qubi Service este dezvoltat în tehnologie web și este accesibil prin orice browser, având rezoluție adaptativă în funcție de ecranul dispozitivului (telefon mobil, tabletă, PC).

Poate fi definit ca fiind un portal de programări și urmăriri ale intervențiilor disponibil pentru toți cei implicați direct în activitatea companiei, dar mai poate fi considerat și un model de interactivitate și bună colaborare cu clienții.

QubiService

Caracteristici și beneficii

  • Urmărirea în timp real a activității de service
  • Acces personalizat în sistem în funcție de meniuri și permisiuni specifice (se pot crea accese diferențiate pentru dispecer, tehnician, validator, client etc.)
  • Nomenclatoare clienți, locații client, activități, materiale, costuri, depozite, unități service (mașini, gestiuni), tehnicieni, utilizatori
  • Calendar distribuire resurse
  • Tipărire raport de service în format pdf în funcție de starea la care au fost adăugate elementele componente
  • Expedierea raportului de service prin e-mail către client, direct din aplicație
  • Multiple statusuri de execuție ale raportului
  • Diverse categorii de rapoarte (mentenanță, garanție, service plătit etc.)
  • Încărcare fișiere (facturi scanate sau fotografiate) pentru înregistrarea rapidă a deconturilor
  • Alerte de înștiințare a diferitelor acțiuni
  • Importul semnăturii clientului direct în raportul de service
  • Management fișiere
  • Scalabilitate ridicată privind modificarea numărului de useri, a punctelor de lucru sau a locațiilor clienților
  • Crearea automată de istoric de intervenții și gestionare pe fiecare client individual
  • Posibilitate de vizualizare online pentru clienți prin portal webcare
  • Ușor de configurat prin meniul de Administrare, modulat pe categorii: utilizatori, resurse, clienți, locații, activități, materiale, costuri și depozite. Totodată se pot prestabili parametrii de activitate și permisiunile pe fiecare utilizator în parte.
  • Ușurință în utilizare, cu opțiuni intuitive și interfață prietenoasă.